Pe bloguri, prin reviste, la radio

La Timpul prezent, pe 27 ianuarie, cu Elena Vladareanu:
http://timpulprezent.radiocultura.ro/?p=791

Doua emisiuni la Radio cultural, la Bucurestiul in pagini si imagini sonore, despre Cele două Mântulese:
http://cultural.srr.ro/emisiuni/bucuresti/audio/audio2009.html


"In nuvelele lui Mircea Eliade, strada Mântuleasa e un loc plin de mistere şi promisiuni. Nu se poate să nu devii curios să te plimbi pe-acolo, măcar o dată. Din păcate, n-o să mai vezi mare lucru acum. Andreea Răsuceanu a vrut să remedieze situaţia şi a scris o monografie a locului, de pe la 1700. Cu ocazia asta, cunoaştem mai multe personaje şi poveşti decât în nuvelele lui Eliade!"
(Luisa Neag în Unica, ianuarie 2009)

"Deși am avut ore sâmbătă și febră, frisoane, nervi, etc., am reușit să ajung la draga de Andreea, pe care o felicit pentru efortul supraomenesc (o spun cu ochii injectați și mintea solicitată la maximum, în mijlocul lecturii, fără a considera că exagerez câtuși de puțin) depus în activitatea de cercetare, efort pe care nu cred că-l voi egala în propria activitate, dar și pentru trăirile pe care mi le smulge cartea, mărturii ale geniului fermecat de frumos, ale profesorului care mi-a inspirat dragostea pentru toate, care m-a învățat cum se trăiește romantic, în lumina caldă, în miros de covrigi și toamnă pe strada Plantelor. Am admirat-o dintr-un colț, cum privește prea modestă la oamenii din jurul ei, cum a putut să crească în doar câțiva ani, speriată puțin că dacă aș fi cunoscut-o mai târziu, probabil n-aș fi avut privilegiul de a-i fi alături și de a învăța atâtea, și sper să mă ridic și eu la înălțimea așteptărilor ei, căci ea le-a depășit pe ale mele, căci datorită ei continui să am încredere în oameni.

Dacă sunteți iubitori ai Bucureștiului, citiți cartea Andreei Răsuceanu, citiți Cele două Mântulese, este o carte de suflet pentru mine!"
(Alexandra Perju, sensibilitati.blogspot.com)

Pe blogul miculftiriadi.wordpress.com, o inregistrare din timpul Turneului organizat de revista Observator cultural prin licee:

http://miculftiriadi.wordpress.com/2009/12/30/andreea-rasuceanu-in-turneul-de-lectura-al-observatorului-cultural/

Un pasaj din carte, despre Biserica Mântuleasa, pe www.monumenteromania.ro:

http://www.monumenteromania.ro/index.php/monumente/detalii/ro/Biserica%20Sfintii%20Arhangheli%20Mihail%20si%20Gavril%20Mantuleasa%20/1475